Myshelg

Igår jobbade jag till 16, efter jobbet drog jag och Jessica till gymmet och gick på step up pass.
Åkte sedan hem och åt lite mat.
Efter maten rullade jag iväg till en söt pojke =)
En mysig kväll var det.

Nu sitter jag hemma kollar på inspelningar som jag ahr spelat in.
Just nu går Heroes =)

Ikväll blir det party, fast jag blir chaufför, ska upp i morgon och spela match.

Så i morgon är det match, sista upplandsseriematchen i divition 5 =) Sen går vi upp till fyran.
Men vi har förståss några matcher kvar i stockholmsserien, men den är int elika viktig.
I upplandsserien är vi obesegrade efter sommaren så man kan inte bryta tränden och förlora i morgon NEJ NEJ i morgon VINNER VI =)

Puss å kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh kul med stepup pass! :) Och klart ni vinner vännen.



Det tycker jag man har all rätt att bli. Ger man inte allt på planen så ska man inte vara där.



Ja Frida.

Haha jag vet inte hade nog sovit för lite för där snurrade jag samman allting. Sen tänkte jag till "det var inte det vi pratatde om väl..." och så slog det mig att jag hade fått fel på allt :P

Men det är ju bra ändå för då verkar han ju verkligen bry sig.. :) Mys!

Puss&Kram

2008-09-29 @ 12:03:24
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0