Baka en kaka

Igår umgicks jag med min älskade vän Frida.
Vi bakade lite gott till lördagen.
I början gick det bra men sen när vi skulle göra glasyr så gick det inte lika bra, fick ringa till mamma2 nån gång å fråga hur vi skulle göra =) Sen blev det ett prima resultat.

Jobbade sedan på kvällen.
Fick ett litet besök på jobbet vilket var roligt.
Det blev lite roligare att jobba efter det.

Idag är man ledig igen och då ska jag försöka hitta på något att göra.
Man kanske ska iväg en liten stund och se om man hittar något att ha på sig när det är rocktema i morgonkväll.


Ja juste, om jag inte nämnt det tidigare så har jag min pärla(bil) kvar.
Tydligen var den för rostig tyckte köparen men vad tror folk att dom får för 10.000
Inte så lätt att hitta en bil som inte är rostig och går bra som kostar 10.000
Min bil går bra, visst den har lite rost men den rullar så varför klaga =) Jag får vara nöjd att jag har den kvar å så sliper jag jäkta fram att leta en ny.


Ha det toppen alla goa människor.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0