yippie

Igår var det en liten skadekurs med fotbollen, var ganska givande ändå.
Lite långt dock, satt där i 3,5 timmar.



Idag fick man jobba några timmar på Rickeby, var inte så jättekul.
Dom hade dåligt med folk så jag stälde upp.
Började ju med att kortterminalen var offline så vi fick inte kontakt med banken så alla fick visa legg och de som inte hade onlinekort kunde inte betala.
Men sen kom en dam och skulle batala
jag: Skulle jag kunna få ditt legitimation för terminanel är offline.
damen ser frågande ut som om hon inte hörde vad jag sa.
jag igen: Jag skulle behöva ditt legitimation tack
Damen: Jo jag hörde vad du sa, sa hon med en grinig röst.
jag: Oj förlåt, du såg så frågande ut så det var därför jag sa det en gång till.
Damen: Ja, jag har aldrig behövt visa legitimation förut.
Jag: Tyvärr så kan jag inte göra något men det är nog bara för att terminalen är offline som du behöver visa legg.

värst vad man kan bli grinig för att man råkar säga till en gång extra. Men hon såg väl lite gladare ut när hon gick som tur var.

  Det är mitt jobb det =)

Ikväll var det träning, jag hämtade Michan, vi fastnar alltid i bilen för att prata.
Men denna gång så gick det bra, vi åkte till träningen sen åkte skjutsade jag henne till ICA för hon skulle handla så hon kunde göra smothie och jag blev så sugen så jag gjorde det samma, sen skulle hon gå så det blev inte lika mycket prat denna gång =)



Snart är det helg, i morgon ska jag jobba till 19 sen är jag ledig hela helgen, Lisa kommer på lördag och vi ska göra lite smycken, kanske kan bli klar med något så ni får se lite vad jag sysslar med =)

Hoppas ni haft en bra dag
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0