Vad gör jag för fel?

Ibland undrar jag om det är jag som gör fel eller om det är något annat.
Hade en date och jag tyckte att det kändes bra men jag ska alltid lyckas hitta nån som inte tycker att det klickar.
Så något borde ju vara fel, fast man får höra att man är söt, trevlig, en jättebra tjej m.m.
Aja life goes on, finns inte så mycket mer jag kan göra.
Jag får finurla lite i det hela och hoppas på att jag kommer fram till något vettigt resultat.

Jag får väl satsa på en elitcyklist istället hehe =)

Eller kanske inte meningen att jag ska ha nån...fast det borde ju alltid finnas nån till alla =)

Ha det great mina vänner.
puss å kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Frida

Det finns nån för alla!

Glöm aldrig amandas ordspråk

"Killar är bara skit och bedrägeri, många iallafall"

Puss älskar dig

2008-10-01 @ 17:07:36
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: Madde

Herregud! Det är ju inte dig det är fel på det är ju han! Ägna inte din helg till att försöka att ta reda på det, för du kommer inte hitta något svar. Det finns minst en för alla! Jag lovar! Du behöver lite uppmärksamhet från killar. Jag tycker du ska gå på krogen i helgen istället. DÄr kommer det krylla av killar som ger dig uppmärksamhet... det bättrar på självförtroendet! KRAM!

2008-10-01 @ 18:07:06
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0