Tacomys

Idag har man jobbat igen.
Slutade en timma senare idag, men det är bara för att jag hjälpte Vessie med demo-bordet, såg riktigt bra ut.
Kanske tar något kort i morgon om jag hinner så kanske jag kan visa.

Nu ikväll gjorde jag lite tacos till mig själv.
Är ju sista kvällen hemma själv.
I morgon kväll kommer mina föräldrar hem.
Jag ska stå för mat, har någon något tips på vad jag kan göra?

Snart kommer Michan hit och vi ska fika lite och prata lite.
Kommer nog bli ganska mycket prat ändå, brukar bli så när vi umgås =)

hoppas att ni får en bra helg, själv kommer jag jobba.
puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh mumma med tacos :)



det verkar inte riktigt så, dom verkar hellre slöa till än att spela fotboll. förra matchen var pinsam då såg dom ut som dom skulle trilla ihop av utmattning efter mindre än en kvart. man undrar ju vad dom gör på träningarna ibland.

jo det är ju så, skönt att johan är ledig iaf så han kan följa med upp och krama om mig lite när jag är ledsen.

tror också man behöver det, få säga hejdå och sådär.

du gör mig glad med dina fina kommentarer sådär gumman :)

PUSS&KRAM

2008-10-24 @ 23:31:58
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: tiffaany

köttbullar och makaroner?

2008-10-26 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0