Snöfall

Idag jobbade jag stägning.
När man sitter i kassan känner man kylan så fort kunderna kommer in i butiken.
Runt 17 tiden kom det några kunder som såg så frusna ut och sa att det snöade ute.
Som sagt man ser ju inte vad som händer där ute, kunderna får informera en.
Men det blåste massor och snöade, men är dock inte vitt på gatorna, det dröjer väl några veckor.



Är just nu hemma hos Jessica och tar hand om hennes 3 katter + kattungen.
Trodde att jag kunde sova ut i morse men den där kattungen ville väl att jag skulle vakna vid 7. Jag försökte somna om och vaknade väl igen vid 9. Sen efter en timme ringde min älskling, efter det åkte jag hem och åt lite frukost och somnade på soffan =)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och glufsa i mig lite chips och Cola =)



puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa vi hade massor av snö uppe i norr, kände mig verkligen som en dum skåning.. frös som bara den!!



Nej det är ju inte det, usch.

Man får ju börja undra. Men jaa det blir nog stor skärpning inför nästa år plus att dom ska "jobb" ett par timmar/veckan på kanliet haha. I love it :)

Tack sötnos, det har gått bra. börjar dock bli lite trött och sliten. Känner det inte förrän nu när man kommit "ner" lite och kunnat slappna av. Men är nära att slockna. Hur är allt med dig?

Puss&Kram

2008-11-02 @ 00:56:30
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0