liten lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite småseg men annars är det bra.
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm, rotmos kanske 
Kläder just nu: Svarta jeans och en lila t-shirt med tryck.
Musik just nu: Rihanna
Vad sa du senast: "Usch, jag vet inte"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Bra fråga!
Längd och vikt: 171 cm lång, vikt ligger runt 60 nån stans tror jag.
Hur många kuddar sover du med: Två mjuka dunkuddar
Favoritväder: Jadu, sommmar å värme med lite vind =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Någon nära person, telefon så man finns att nå, kanske en kniv.
Spelar du nåt instrument: Nej det gör jag inte.
Morgon- eller nattmänniska: Är mer en kvällsmänniska tror jag, men tycker det är synd om man sover bort hela dagen.
Sparare eller slösare: Brukar oftast spara.
Vem är viktigast för dig: Min familj och vina vänner.
Bästa film: Tror inte jag har nån direkt favorit.
Tror på liv på andra planeter: nej det gör jag inte, men skulle vara kul om det fanns,
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det gör jag
Har du några homosexuella vänner: Nej det har jag nog inte, inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Hur många barn har du/vill du ha: Runt 2-3 barn tror jag
Bio eller promenad: Promenad är mys lika så bio, så om man tar en mysig promenad före bion blir det great =)
Snarkar du? Inte nu längre, har opererats, men kanske inte om ag är förkyld.
Rädd för insekter? Nej, inte så värst
Äckligaste insekten: Fästingar tror jag
Bästa bok? Läser ju inte direkt
Vad vill du jobba som? Har inte kommit så långt i tankarna än
Pizza eller hamburgare? Är nog mer för pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Självklart vill man ha städat, kan vara lite slarvigt ibland.
Gungar du på stolen? Nej sitter sällan på stolar längre.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja jag tror inte det.
Hur många syskon har du? Två snälla bröder
Vad är du mest rädd för? att göra bort mig? fast gör ju det ibland ändå.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? nej sällan
Gillar du att sjunga? Ja det gör jag.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam ekonomi för att jag tyckte att det var en bra utbildning.
Anser du att du är stark? Ja det gör jag
Brukar du sola? Ja så länge det är vart och sol ute, iblnad kan det blir solarium
Vad gör du om du får hicka? Ibland dricker jag vatten långsamt och konsentrerar jag mig noga på det
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Te

Kommentarer
Postat av: Sandra

Listor är kul :)



Åhh det är inte kul när man mår dåligt dagen efter =/

Nej det är ju ingen hit det där.



Absolut så jag hoppas han håller nere dom till en siffra i alla fall, ligger på 8 nu och det är tre matcher kvar så det bör ju gå :P två röda kort? ojdå, är du så tuff i målområdet? men hellre det än mjäkig eller hur??



det låter bra tycker jag :)

nöjd med helgen då??

puss&kram

2008-10-13 @ 13:55:04
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0