Lite kul

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: 
Nja, vad är det fråga. 
Titta på dig själv i spegeln: Ja, det gör jag
Gnälla: ibland kanske
Skrika: Inte så ofta
Sova: Ja självklart, är så skönt
Ha ångest: Nja ibland, hade det senast i helgen.
Skada dig själv med flit: Nej, absolut inte
Ta mediciner du inte borde ta: nej gud nej
Vilja dö: nej usch, vem vill det?
Drömma mardrömmar: Nej det gör ajg inte så ofta längre
Drömma sexdrömmar: haha, har nog hänt nån gång
Ta droger: Nej, gud nej
Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte, alla är väl lite annorlunda
Klä dig i svart: ja nästan alltid
Gå till kyrkan: Nej, gjorde det mer förr när jag konfirmerades, men är ändå mysigt att vara där
Gå i skolan: inte längre, tog studenten förra året
Röka: nej
Ha sex: ja ibland
Ljuga: Kan hända ibland
Hata folk: hata är ett starkt ord men visst, nån hatar man nog eller tycker väldigt illa om
Lita på folk: Ja det gör jag, men kanske inte på alla

VEM:

Saknar du: Min Frida, å nån att mysa med
Vill du döda: Ingen, kan inte tänka mig att döda nån, eller jo flugan som flyger runt här
Rörde dig sist: Michan
Vill du slå: Slåss inte direkt, å vill inte slå nån just nu heller
Kysste dig sist: Martin
Vill du kittla: Hmm, vet inte
Kramade du sist: Jessica
Vill du prata med: Många =), mn Frida kanske
Skrek du på sist: Det vet jag inte
Vill du vara som: mig själv, var stolt för den du är
Sårade dig sist: Jag själv kanske,
Vill du bli galet full med: vill inte uppleva det igen
Gjorde dig riktigt glad senast: Jessica, har alltid så kul på jobbet med henne
Fick du sms från senast: Mathias
Ringde dig senast: Bror
Är snyggast på jorden: jag, hahah nja finns kanske nån annan snygging =)

HAR DU:

För många vänner: Nej, trodde inte att man hade för många
Förföljelsemani: å det är?
Tvångstankar: Ja ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: nope
Färgat håret: Ja några gånger, ska färga/slinga igen vecka 45
Brutit några ben: Nyckelbenet
Några piercings: nej, bara vanliga hål i öronen
Egen dator: hmm, nja iofs använer nästan bara jag denna men inte jag som äger den
Bra självförtroende: ja ganska så =) 
Kysst någon: jadå det har jag
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja min bästa vän Frida
Bjudit ut någon: Har jag nog gjort
Varit kär: Jadå
Dumpat någon: Ja, fast jag kände inte att vi var tillsammans men han trodde det
Stulit någonting: Ja, tror jag snodde något suddigum nån gång när jag var väldigt liten, inte så stor stöld direkt
Lämnat landet: Jadå, när jag har rest
Tuttat eld på nått: hmm, nja ett litet papper där det var en festing i.
Gjort något olagligt: Ja det har jag nog


HUR:

Går du: På mina fötter och ben
Svarar du i telefonen: Hej det är Malin, eller om jag ser vem det är blir det väl hej hej
Fördriver du tiden: Pillar mig i naveln, jobbar, gör smycken, shoppar m.m.
Mycket pengar har du: Jadu, det är min ensak
Tjänar du pengar: Alldeles lagom =)
Ofta diskar du: ibland men inte så ofta
Ofta städar du: Småstädar alltid nån gång i veckan
Många stör du dig på: finns en del
Ofta träffar du din familj: Träffar sällan hela familjen, men mor å far nästintill varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: ja, jag är ju den jag är
På gud: nej, men ibland har man väl fått fnatt och sagt "snälla gud" osv.
På rymdvarelser: nej det gör jag inte
Att folk tycker om dig: ja, det gör jag, vet att några eller många gör det
På ett liv efter detta: Alltid en svår fråga, men jag gör nog det, men vet inte hur man skulle leva då.
Att fiskar kan tänka: Ja, allt lever tänker väl, fast fiskar kan vara lite knäppa
Att du kommer leva länge: Ja det tror jag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det förstör ju ganska mycket av en kul kväll när man mår dåligt. Usch för ångest!



Så det är alltså två frilägesutvisningar? Men det betyder ju att du verkligen går in för det. Vår målvakt gjorde helt fel igår.. hade varit bättre med en utvisning för han var på väg ut vid ett friläge men sen backar han.. inte bra. Går man ut ska man ju fullfölja, inte tveka. Ah!



Okej men det är ju bra det i alla fall :)

Min helg var bra den också.

Kan hålla tummarna & heja ihjäl sig, ingenting funkar.. jäkla skumt lag.

Puss&kram

2008-10-14 @ 12:02:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo man lär ju sig av sina misstag.. fast man hamnar ofta i samma fälla igen, tyvärr.



Nej mål är inte kul att släppa in, man får ge allt.

Absolut, han kom ut snabbt men sen backade han så det var ju bara att lobba bollen över honom.

Jag borde nog också sluta hålla mina tummar, dom funkar aldrig.



Puss&kram

2008-10-15 @ 09:18:17
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0