Kryssning

Hej Bloggen!

Kommer nog inte uppdatera i morgon, får se hur pigg jag är på tisdag också annars får ni stå ut med att jag inte bloggar på några dagar.
Ska på kryssning i morgon med jobbet.
Ska bli hur kul som helst.
Väskan är packad.
Har en sån där rullväska och det kommer ju se ut som om jag har massor med mig men jag packar ju inte hela full.
Men mycket skönare med en sån jämfört med en väska man ska gå och bära på.

Men nu ska jag krypa ner i sängen sen ska jag jobba i cirkus 9 timmar sen bär det av.

Hoppas ni får det bra, ska ladda kameran med massa bilder också
puss å kram på er.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en jättetrevlig resa!

MEn jag vill inte se dig på kanal 5´s Färjan

2008-10-27 @ 17:54:50
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh vad roligt det låter med kryssning :) hoppas ni får det toppen gumman!



Jo dom är elitspelare, tyvärr saknar en del av dom lite karaktär och vilja. Min kille rök ihop med en lagkompis för ett tag sedan pga detta. Tråkigt.

Nej precis men tom Johan såg genomsvettig ut efter bara en kvart nu sist, man undrar ju vad dom sysslar med ibland.

Det är det verkligen, någon att krama om och hålla i handen.

Sötnos :)

Puss&Kram

2008-10-27 @ 18:19:11
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0