Kattvakt

Hej alla glada!
Var ju på krsyyning i måndags vilket var lyckat.
Känner att jag nästan kan åka igen.
På tisdagen när vi är på väg hem så ställer jag mig vid spelautomaterna och spelar lite.
Jag ville spela på en sån där vanlig ni vet där man ska få tre lika typ citroner eller tre F etc men alla dom var upptagna.
Så ja spelade lite på en poker automat men vann inget, bytte sen till en automat som man kan vinna 5 i rad å lite kors å tvärs, förstår mig inte på dom så värst bra, jag tröck lite sen så vann jag nånting vilket ledde till att det kom fram en ny ruta då jag fick välja en groda, jag valde nån av grodorna å fram kom en höna, jag hör att det tickar lite å säger till mina vänner att "haha jag vann lite" men sen hör jag att det tickar ännu mera, jag kollar på skärmen och där står det att jag har vunnit 5 * 10 Euro.
Så jag blev 500 kronor rikare =)
Så det var ju lyckat.



Nu i slutet på veckan får jag vara kattvakt till min arbetskamrats 4 katter.
En av dom är en kattunge som har full fart, han ville knapt sova igår när jag ville.
Ska ta hand om dom till söndag, så kommer sova där resten av veckan.

 Jessica har då helsvarta siameser.

Ikväll är det träning, är inte taggad.
Först å främst så regnar det.
Sen så är det som så att vi är inte så många på träningarna längre, vi behöver uppehåll, i tisdags var dom tydligen 4 stycken på träningen och då tycker jag att som tränare borde man säga tilldå till dom som kom att dom får nästan åka hem igen för det ger ju nästan inget när man är så få.
Man blir inte så taggad när man vet att så få kommer på träningen.
På dom senaste veckorna har vi varit max 10 stycken på träningen, så då borde man ta uppehåll nu, igentligen ska ju uppehållet ske direkt efter avslutad seriematch men våra tränare har inte fixat det.
Så nu ska vi köra en vecka till för vi har avslutning nästa fredag då vi ska på golden hits.
Så hoppas bara att många kommer ikväll annars funderar man nästan på att åka hem.

  

Hoppas ni får en bra kväll
puss å kram

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, det var en sådan jag vann massa på också! det kom fram en trollkarl så fick jag välja groda!

2008-10-30 @ 17:46:05
Postat av: JOHANNA

2008-10-30 @ 17:46:40
Postat av: Malin

Ja precis, jag fattade ingenting, å så glömde jag ändra språk så jag hade på finska också =)

2008-10-30 @ 21:16:26
URL: http://granaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0