Jag är bra

Jag har insett att jag har hittat lite fel killar bara..
Men nu skiter jag i det.
Mitt liv går vidare, ja har igentligen bra som jag har det just nu.

I morgon är det Rimbo marknad, jag skulle inte ha jobbat i morgon men det gör jag tyvärr.
Har försökt bytt min tid men blir lite svårt när inte alla svarar.
Skulle först ha jobbat 7-16 men sen bytte nån annan med mig till 12-20.
Sen ringde min morfar mig idag och påminde mig om att det är Rimbo marknad.
DÅ var man ju dum och inte tänkte på att det är alltid marknad första torsdagen i Oktober.
Aja om ingen kan byta tiden så får jag leva med det =)
Det finns fler tillfällen, så som om att det finns många killar =) haha

Puss på er alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0