It's great

Allt känns så bra, idag är jag på så bra humör.
Var på Rimbo marknad idag och blev av med lite pengar, Dock fick jag inte så mycket grejer men Tove fick lite grejer :)

Har jobbat idag också.
Efter jobbet åkte jag förbi macken, tänkte inte tanka först men kände att det behövdes.
Det gjorde jag rätt i kan man ju säga.
Fanns en söt kille som jobbade på macken och jag kände bara hur man kollade när jag betalade. Eller kanske bara något jag fick för mig men det kändes så iaf =)
Så nu kanske man ska svänga förbi macken i morgon och be om hjälp med typ spolarvätska eller att jag behöver hjälp att tvätt vindrutan hahah.

Hoppas ni haft en bra dag
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra idé sötnos, kör på spolarvätskan! ;)



Det är allt adrenalin som pumpar runt. Dagen efter brukar det finnas en del stela delar eller blåmärken.



Haha absolut fast tror inte han skulle passa så bra i anfallet, han är väldigt defensiv spelare. Tung och tuff haha. Men han gör det som han blir tillsagd av tränaren.

Men vilket knäppo! Då får du köra vidare på macken-killen istället. DU är fantastisk så nån kille kommer vara smarare och bli världens lyckligaste.

PUSS&KRAM

2008-10-02 @ 23:12:47
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0