Fruktkurs

God förmiddag!

Morgonen började med en god frukost som bestod av, fil med frysta hallon och skivad banan, en macka med smör och ost, sen lite juice.
Sen blev det en dusch och nu ska jag göra mig iordning för att sedan vara på jobbet om en timma då jag blir hämtad av min chefs fru. Jag, Vanessa och chefens fru ska på någon fruktkurs på ICAs kontor.
Jessica skulle ha varit med på kursen men hon har blivit sjuk.

Igår var jag på middag hos min bror å min "syster". Var mycket trevligt, vi åt tacos =)
Sen åkte bror och tränade så satt vi kvar och såg nån film.

I morgon blir det nog utgång,
Ska bli kul, får se vart vi drar ut.

Nej nu måste jag göra mig iordning.
see you later


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gott med tacos!! :)



förstår att du är förvirrad. dessa killar alltså! ja hoppas du får klarhet i sakerna.



ja men nu fick dom höra att ger dom inte 100% i de sista matcherna så får dom sitta på bänken nästa säsong.



Puss&Kram

2008-10-10 @ 10:19:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är inte lätt med dom där pojkarna alltså!!

så du ska ut och partaja imorgon? :P Ja men se hur du känner för det..



Absolut men det är inga problem för Johan, han ger järnet lite FÖR mycket ibland haha. Han är väl en av dom mest varnade spelarna i hela superettan ;) Jo jag blev lite chockad faktiskt men det är ju bra att dom ryter till när killarna inte brukar allvar, dom tjänar för mycket pengar för att leka runt.



Det blir det nog.

Ikväll är det bara mys hemma. Imorgon ska jag träffa en kompis. Sen vet jag inte. Själv då? Förrutom krogbesöket imorgon :)

Puss & Kram

2008-10-10 @ 19:53:22
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0