Usch för sex

Hej hej god morgon alla morgonpigga.
Har varit lite dålig uppdatering, men om jag ska vara ärlig har det knapt hänt något nytt sen sist.
Det är cirka 5 decimeter snö utanför. Det är mysigt med snön, så länge den ligger stilla på marken och inte blir slaskig etc.
INte så kul att köra i snöstorm heller för den delen.
Idag verkar det vara hyfsat lugnt så det känns ju bra.

Anledningen till att jag är uppe så här tidigt idag är för att jag ska vara på jobbet en timma innan alla andra börjar och två timmar innan öppning. Så jag ska vara på jobbet klockan 06:00 idag....lite jobbigt men nu har jag vaknat till iaf.
Jag och Patrik ska hjälpas åt att ta bort allt bröd på brödhyllorna samt ta bort all frukt på stora fruktbordet för vi ska göra om lite i butiken.
Nu har vi att det är typ balndat frukt och bröd på bägge sidor så nu ska vi göra att det blir en brödsida och en fruktsida.
Hoppas bara att allt går bra.

 detta såg inte så skönt ut, det enda som verkar skönt är att sova i värmen vilket jag vill göra just nu.


Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0