Bara 4 dagar kvar

Idag har det varit 2 stycken skolklasser på ICA, Jag och Jessica har tagit hand om dom och berättat om frukten osv.
Det var klass 2 så dom var inte så farliga, bara att den andra klassen var lite stökigare/livfullare än den andra.
Har stressat igenom dagen hyfsat bra.
Bara längtar just nu till att komma bort från allt å alla, slippa tänka på massa onödigt skit å bara få ägna sin tid åt sig själv å sen åt Frida.
Vi ska sola å bada och bara ta det lugnt, fan vad jag vill åka nu, känner att jag behöver detta.

Mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu.
Bara en arbetsdag kvar å det är på fredag sen är det fotbollsavslutning på golden hits  på kvällen, lördag packa å söndag åker vi.

Gud vad jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0