Utklassning igen

Nu har man kommit hem från matchen.
Mår halvbra just nu, min hals är krasslig. 
Jag gjorde tydligen en riktigt bra match tyckte några stycken.
Vi vann med 10-0 mot Rådmansö..
Nu leder vi stort. Om någon skulle ligga på samma poäng som oss nu så skulle vi leda ganska stort ändå för vi har typ 29-8 i målskillnad vilket innebär att differensen är 21...dom som låg tvåa innan vi spelade dagens match hade bara 6 som differens...
Nu känns allt bra men vi får ladda om till morgondagens match då det är stockholmsserien, där går det inte lika bra för oss men vi kämpar på =)

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sedan blir det att städa sitt rum.
Ska äta efter det och ikväll är det Eurovision song contest å jag tror att det kommer gå bra för Pirelli.
Ska köra på mina huskurer ikväll igen så får vi se vad som händer..

pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till storvinsten :)
Ja då blir man ju lite stressad, men det är bara början av säsongen. Så vi får helt enkelt se vad som händer, man kan ju inte vinnas varje gång.

Ja det är svårt att balansera men samtidigt vore det ju tråkigt för dem som inte fick så mycket speltid med bara ett lag.

2008-05-24 @ 19:20:20
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0