Strömavbrott på jobbet

Idag har man jobbat..
Allting var som vanligt. Jag å Jessica går runt på fruktavdelningen å pratar samtidigt som vi rensar å fyller på grejer.
Göran från Pågen kommer nån gång på morgonen och avbryter oss i våra samtal.
Fast idag var jag extra duktig på jobbet..jag tvättade rent ordentligt i brödskåpen...brukar bara dammsuga där inne annars men idag blev det lite mer..
Sen när Mika kom till jobbet så skulle vi hjälpas åt att rensa inne i frysen men hon blev tungen att sätta sig i kassan så jag ställer mig där inne och kollar vad det finns för dröd osv.
När jag äntligen blivit klar med rensningen så tänkte jag vara snäll att hjälpa henne med att börja med brödvagnen.
Står där inne i kylan å helt plötsligt blit det kålsvart..
Går ut där ifrån å sen visar det siga tt det är mörkt i hela butiken..
Som tur är så fungerar kassorna eftersom dom går även på batterier.
Kunderna kunde handla det dom ville ha men dom kanske inte såg allt dom ville ha..
Nu ska vi iaf säga till att vi vill ha batteridrivna lampor ifall om det händer igen.
Men efter cirka 10 minuter så tänds allting igen och butiken rullar igång som vanligt.


I morgon ska man åka till Thun's det var länge sen kan man säga...
Sen fyller syster Marie  år...SKulle ha åkt hem å fikat hos henne i morgon. trodde att jag hade träning som jag kunde skippa men sen visade det sig att vi har match..Ledsen Marie..men jag lovar att du ska få något iaf =)

Hoppas ni haft en bra dag
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; alla jobb hjälper ju till i framtiden. alltid bra med erfarenhet.
haha, var min dröm också. det är ganska roligt jobb men det blir ofta stressigt.

Tack så mycket. Ja, det är roligt. Hoppas du får en fin dag.

2008-05-06 @ 09:08:52
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0