Smärta

Idag hade vi som sagt samling väääldigt tidigt för att åka till Åland och spela match.
Båtresan dit var mycket gungig, kändes nästan som man var full när man gick runt på båten.
På Åland var det mycket blåsigt och kallt.
Vi värmde upp å blev taggade för match.
Vi börjar spelet bra, leder med 2-0 och när det är ca 20 minuter kvar på första halvlek så krockar jag ihop med en tjej knä mot knä eller nåt.
Jag fick skitont å började gråta (jag som typ aldrig gråter å har ganska stor smärttröskel)
Som tur var hade vi vår fjärdemålvakt med oss å hon fick stå för jag kunde inte göra något. Våran fjärdemålvakt förstor att det var något allvarligt när jag ligger där på gräset gråtandes å skrikandes men är glad att hon var där.

När första halvlek är slut så känner jag efter om mitt knä känns bra efter att man haft en kylpåse å legat med det i högt läge.
Gick runt lite å kände knapt något, joggade lite fram å tillbaka. Om jag hade fått en skada så borde jag nog inte kunna ha gått å joggat så jag har förhoppningsvis bara fått en smäll..
Får åka till doktorn å kolla mitt knä så snart som möjligt.
Men som sagt spelade andra halvlek också å gjorde en kanoninsats....blev till och med matchens lirare.

Nu har jag äntligen kommit hem.
Mitt knä är blått å lite svullet men tror inte att det är nån större fara men som jag sa, måste åka till nån doktor å kolla knät för säkerhetsskull.

Har nog tänkt att sova nu så att man orkar med en arbetsdag i morgon också.

Hoppas ni haft en bra dag.
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar;
Okej, enda tjejen? :)
Jag har ingen större koll, bara att vi jobbar tillsammans med Åland United för att utveckla unga spelare.
Grattis! :) Min påg vann också idag. Ohh, benparader är ju nice, hehe. Matchens lirare? Vad roligt! Fick du något då?
Det har jag haft kan jag lova.

2008-05-18 @ 22:56:27
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar;
Okej, vi är ju bara tjejer :)
Haha, nej men det behöver man inte ha heller.
Usch, det är jobbigt när det blir så ju. Knäna ska man vara rädd om speciellt som tjej. Vad skönt att det inte är någon fara.
Äran är absolut det bästa ändå. Fråga min kille, han har vunnit lite för många kladdkakor för sitt eget bästa ;)

2008-05-19 @ 20:00:02
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0