Motorcykelfärd

Vaknade hemma hos mitt hjärta i morse...
Hade trevligt igår...men höll på att bli ihop-parad med nån jag inte var intresserad av...

Idag kom man hem och bara tog det lugnt..
Jag och Micke skulle tävla om vem som hade tråkigast idag.
Jag tyckte att han vann eftersom han skulle tvätta...Jag fick roa mig med att åka motorcykel =)
Men han sa att jag vann...yeey=)

Kan bara meddela att det var ju superhärligt att åka motorcykel..satt bakom brorsan..Han körde bra, åkte lite fort vissa gånger å då pirrade det till i magen...vi hade skoj =)
Var över till Ekerö å hälsade på...Jossan följde med oss hem också..
Vi satt vid deras matbord å pratade om att åka motorcykel

Jossan - Jag vill åka
Bror - Följ med oss hem då och sov hos antingen Malin eller mig
Jossan såg glad ut å ville nog hänga på men tänkte nog inte så långt för efter ett tag säger hon
Jossan - Men gud, ni ska ju åka motorcykel (så ser hon lite skräckslagen ut)
Hon velade ett tag men sen hängde hon på ändå...=)

Haft en bra dag fast man trodde att man skulle ha hur tråkigt som helst...men den blev bara bättre och bättre..

Nu ska jag nog sova..
ha det toppen
pussar


Kommentarer
Postat av: sandra

svar; det är ju mysigt om man hittar en bra kille. första gången jag gjort det.

Vad gjorde ni då? Jag har haft det toppen, tack :) Sov gott!

2008-05-01 @ 23:54:49
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

Svar; det är ju tråkigt när det tar slut. Ja, det är bara att leta på. Söt som du är borde det inte vara svårt.

Låter ju trevligt. Vi var heller inte vid någon brasa.

2008-05-02 @ 23:42:31
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

svar: jo det kan det vara tyciker jag.
Nej, jag ska nog inte göra något speciellt, tror jag inte. Ska nog bara vara med min påg, han kom hem igår så åker han igen efter helgen. Vad ska du göra då?

2008-05-03 @ 08:19:25
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Malin

jasså...bor ni på distans eller vad ska han göra?

jag ska jobba, i morgon så blir det match efter jobbet, vi kommer möta dom vi ligger delat första plats med..så man hopps på vinst =*)

2008-05-03 @ 15:54:02
URL: http://Granaqueen.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: Han ska spela bortamatch i Uppsala.

Aha, vad spännande. Lycka till då, håller tummarna för vinst!

2008-05-03 @ 17:47:59
Postat av: sandra

Ja, de möter Sirus där uppe. Det hoppas jag verkligen, de är obesegrade så jag håller tummarna att de fortsätter på samma bana. Hur dags spelar ni imorgon? TAck detsamma. Gjort något kul?

2008-05-03 @ 22:13:52
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0