Morning

God morgon alla läsare!

Idag är det fredag, vilket betyer att jag ska snart iväg till jobbet.
Hoppas dagen går fort bara, det är ju inte kul om man får sitta inne när det är så fint väder.
Efter jobbet dska jag vidare till en studentmottagning.

Igår var jag också på studentmottagning, det var min kusin som sprang ut.
Pappa å jag åkte motorcykel dit å när vi kom dit så skulle min kusin sjunga (brodern till hon som sprang ut)
Men dom väntade tills vi stängde av motorcykeln.
Måste säga att min ena kusin har en dold talang, han kunde ju sjunga =)

Nu ska jag byta om å ta det lite lugnt innan jag börjar.
Ha det toppen idag
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blä för dem :)



Jag är inte heller så bra på det men man kommer in i det tycker jag. Yes det kommer gå bra!



Det tror jag säkert imorgon ska jag träffa "chefen" och se vad jag ska göra. Ska bli spännande.



Vad händer i helgen`?? kram

2008-05-30 @ 11:10:47
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det gör du alldeles säkert, sen får du fota alla dina fina inköp där nere.

Haha tack det hoppas jag med, hörde lite från honom idag att jag ska jobba som någon form av boende värdinna tillsammans med ett gäng killar från växjö, ensam tjej... jippi! Min kille kommer bli superglad haha.



Vad kul med studentmotagning. Hade du trevligt?

Roligt, roligt. Så du har fullt upp hela helgen? Jag ska jobba imorgon för våra tjejer möter Hammarby så jag ska vara matchsekretetrare. Sen ska jag nog ut med tjejerna, beror väl på resultatet antar jag :P

Söndag blir för matchuppladdning.

Kram

2008-05-30 @ 23:44:39
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter bra det :)

Blir väl lite jobbigt det där men det får lösa sig.

Späckat men roligt?

Vi förlorade med 3-1 i en match som Thomas (tränaren) sa var "vinna eller dö". Nu halkade vi ner i botten så det var jobbigt igår. Så ingen utgång där inte.

Lycka till med matchen!!

Kram

2008-06-01 @ 10:01:22
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0