Lovade bilder

Här kommer lite bilder som jag har pratat om att jag ska lägga upp.
Det är nämligen lite bilder på några av mina pressenter.

 En liten krans som Frida har gjort (tyvärr såhar blommorna dött)

 Något jag vill göra men vet inte vad jag vill göra

 Lite parfymer

 Bad och dusch grejer

 En bok

 Fotoalbum    med lite bilder  

 Halsband från Frida där det står Malin <3 Frida FOREVER

 Mina berömda gelénaglar     Det som inte syns med gelénaglar är ju hur mycket naglen har växt, för man ser ju inte kanten upptill.
Men får ta kort sen när jag inte har något gelé kvar.

Här var det lite bilder på vad jag fick när jag fyllde år.

By The Way: Om 14 dagar är det ju två veckor å då är jag i Turkiet. Är säkert på något partyställe eller så är man småtrött efter en tidigt morgon och inte så mycket sömn hemma hos Tessan =)

Nu ska jag snart sova ska först kolla klart på sex and the city.
Pussar å kramar på er alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, har ni många spelare eller?
Ja det är klart, det skadar ju inte att spela ute någon gång. Jo det är ju kul att kunna kolla någon gång.
Vilka fina presenter. Ingen aning om vad du ska göra för tatuering?
Kram

2008-05-21 @ 23:12:44
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Malin

på pappret är vi runt 30 stycken, ibland på träningarna kan vi vara runt 20 så allt varierar.
Ja gud ja både kul å spela ute och stå i mål sam att kolla.
tack =) nej jag vet inte vad jag vill göra, men vart någonstan har jag kanske mer koll på, skulle kunna tänka mig att göra en på vristen/ankeln eller en på skulderbladet.
kram

2008-05-22 @ 10:54:15
Postat av: Kattaa

im ernie, ernie ernie ernie.. ^^ kommeru ihåg den sången

2008-05-24 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0