Godnatt

Nu ska jag gå och sova..
Klockan kommer ringa 05:45 i morgon sen ligger jag kvar i några minuter och sen komemr jag gå upp och klä på mig lite kläder.
Går ut ur min lilla stuga sen går jag in till stora huset och äter lite frukost.
Byter sedan om till mina "vackra" ICA kläder.

KOmmer komma hem efter 16 å då ska städas på mina rum eftersom vi ska ha gäster här på lördag.
Blir ingen utgång tyvärr...men det får bli nån annan helg.
Å Frida tro inte att jag är sur eller ledsen för att vi inte går ut för det är jag inte.

Men nu ska jag hoppa i sängen (eller ska kanske lägga mig i sängen)

Hdet toppen
puss å kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Skönt att vara ledig. Det låter ju trevligt, hoppas det blir bra! Jag låg i solen nästan hela dagen, sen iväg på fotboll. Händer i helgen? Förrutom festen på lördag :) Kram

2008-05-09 @ 09:02:52
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

svar: ja det är helt underbart ute i solen. det behövs ju.
Vad kul, lycka till med matchen. Fyller du år? Då ska jag komma ihåg att gratta dig :) Fullt upp, verkligen. Var på idrottsgala ikväll, resten av helgen blir nog ganska lugn. Massa sol hoppas jag!

2008-05-10 @ 03:20:48
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0