En liten grej

01. Fullständigt namn? Malin Sara Cecilia
02. Exakt ålder? 20 år och 3 dagar
 03. Vart bor du? Vallentuna
04. Bor tillsammans med? ; mor å far
05. Husdjur? Katter å Höns
06. Färg på ditt hus? Rött
07. När är du född? 11 maj -88
08. Klass? har slutat skolan
09. Vilket år tar du studenten? 2007
10. Något jobb? ICA
11. När gick du upp i morse? 05:55
12. När ska du sova? Ikväll? När jag känner mig trött
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Ja, Jessica
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Frukost, mellanmål å lunch
17. Dagens klädsel? Först mina härliga ICA kläder å nu mjukisbyxor å en tröja
18. Dagens smink? Lite foundation, rouge å mascara
20. Dagens roligaste? "Grin Olle"
21. Har du många vänner? Det har jag men hinner tyvärr inte umgås med alla så ofta
22. Hur många har du kysst? Oj, ska man börja räkna?
23. Vem kramade du senast? Jessica
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Man får hoppas att ingen har varit det.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej, är singel
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Anna som frågade om jag kunde jobba hennes tid idag.

FAVORIT
31. Film? Tror inte att jag har nån direkt favorit
32. Låt? Lika svårt där, men tycker om Jason Mrazs låt I'm yours
33. Mat? Grillat med tzatsiki
34. Dryck? LP, Kolsyrat vatten, Champagne haha
35. Färg? hmm är det Rosa kanske?hmm nja jag vet inte
37. Stad? Ingen favorit direkt
38. Land? Grekland kanske
39. Skolämne? Idrott var mitt favoämne
40. Bok? Jag läser väldigt sällan så har ingen.
SENASTE
41. Personen du tänkte på? Frida
42. Personen du pussade? De du :)
43. Gången du spydde? Det kommer jag inte ihåg.
44. Gången du grät? Hmm..har säkert smågråtit några gånger men när jag grät på riktigt var i Januari vad jag kommer ihåg.
45. Pizzan du åt? American Pan Pizza - San Fransisco
46. Gången du var i Göteborg? Kan ha varit 4 år sen kanske?
47. Gången du var i Stockholm? Inne i själva stockholm var väl ett tag sen, fast bor 3 mil norr om sthlm.
48. Gången du var full? Har aldirg varit riktigt full..
49. Gången du var hög? Ööh, hög? nja inte min grej direkt
50. Personen som såg dig gråta? Frida eller min familj kanske

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? knivigt men svart kanske
52. Hund eller katt? Jag älskar djur utav huvudtaget så har svårt att välja.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Jag tror att mysa är mer för mig men ute å festa är minst lika kul..
54. Tvspel eller datorspel? Tv-spel tror jag fast finns mkt kul på datorn också
55. Singel eller upptagen? Upptagen, fast kan vara skönt att vara singel ibland också men nu känner jag inte för att vara singel så länge till =)
56. Blyg eller framåt? Blyg men frammåt fast kanske mer år det blyga hållet.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Ingen kommentar (var ett tag sen man var aktiv på sånt)
. Sommar eller vinter? SOMMAR
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise
60. Har du svart hår eller blondt? Varken svart eller blond men ljusbrun kanske
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad går ner,
63. Göteborg eller Stockholm? Vad jag kommer ihåg var GBG fint men tycker om vårat Sthlm också
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Coca cola,
66. Pizza eller kebab? Hmm, Pizza är gott men Kebab lika så. Jag säger PASS
67. Randigt eller prickigt? Måste man välja?
68. Älska eller älskas? Tycker om att känna att man blir älskad men att älska någon är inte fel det heller
69. Leva eller dö? Leva om jag får välja!

ANTAL
70. Personer du älskar?
Finns många jag älskar
71. Personer du hatar? Det finns en del
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 pojkvänner..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? .....
74. Glassar du ätit på en dag?  Har inte räknat men jag tycker om glass å förut var jag ett glassmonster å kunde äta mycket glass...men har nog behärskat mig å kanske ätit runt 5.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Svårt att veta, kanske bara åker på en om jag känner för det
76. Gånger du haft minnesluckor? Kanske nån gång :P
77. Gånger du varit hög? Kommer denna fråga igen?
78. Personer du saknar just nu? det är en del
79. Gånger ditt hjärta brustit? Det har hänt nägra gånger
VEM?

80. Vill du kyssa nu? En kille
81. Ska du träffa imorgon? Frida, Miche, Marie, Amanda å några till
82. Sjöng du senast för? Jessica
83. Hade du senast en msn-konversation med? Marie-Louise
84. Spelade du tvspel med senast? Frida
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Måste den vara romantisk?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag tror inte jag vill kasta en sten i huvudet på nån.
87. Förtjänar att dö? Vem skulle förtjäna det? okej finns många idioter men men.
88. Är söt? Jag :D
89. Vill du sova med inatt? Tss...det vet bara jag :D

VAD?

90. Gör dig glad? När jag blir uppskattad
91. Gör dig ledsen? När någon sårar mig
92. Vill du helst göra nu? Ta en powernap å sen ha en spelkväll med familj/vänner
93. Önskar du att du slapp göra? Gå upp så tidigt nästan varje dag, fast det får man leva med finns säkerligen värre saker, men inget jag kommer på just nu.
94. Vill du ha nu? Mat.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag önskade mig något som man aldrig glömmer, lite kläder å annat.
96. Längtar du till? Resan om 3 veckor
97. Tycker du om dina betyg? Jag är ganska nöjd med vad jag fick
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag kanske inte pluggade tillräckligt mycket till allting
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag blev till, samt att jag har en underbar familj å underbara vänner
100. Hur mycket är klockan? 18:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0