Bara 16 dagar kvar

Om 16 dagar dansar vi säkert runt på något partyställe i Turkiet =)
Idag har vi pratat lite om vad vi kan tänkas ta med osv.
GUD VAD JAG LÄNGTAR

Idag har man jobbat, men allt har gått så segt men fort.
Jag har kännt mig seg hela dagen.
När jag åkte till jobbet så sved det i mina ögon hela vägen dit.
Kunde knapt kolla. Var småläskigt för jag körde ju bil samtidigt.

I morgon ska man göra en synkontroll och efter det ska jag göra nya gelénaglar.
Det blir kanske sista gången jag gör det nu. Det kostar en del varje gång å sen har mina naglar blivit så fina nu så jag tror att jag har slutat bita på dom också, är STOLT.

Nej nu ska jag nog försöka sova.
Mina ögon mår halvbra, dom är trötta.
Mitt blåmärke på knät gör ont så fort man kommer åt det.
Var småjobbigt att sova inatt men sov ganska bra ändå.
Var så trött igår att jag glömde ställa klockan...

Ha en toppenkväll
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur det :) Vad skönt, det har vi också jag & mina systrar.
Jaha, vad roligt. Något du funderar på då eller?
Ja min kille fick också en smäll på sitt som spökat nu den senaste månaden, bara en blödning så det är lugnt. Men usch för knäskador, det är inget roligt ju.
Det är faktiskt det, skönt att höra att man gjort en bra match! :)
Vad händer i veckan?
Kram

2008-05-20 @ 08:58:50
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Sandra

Bor du hemma nu då?
Det är ju ofta tjejer som får knäskador tyvärr, det är verkligen tråkigt.
Ja det är ju det! :)

Varför sista gången? Snyggt ju!
Vad kul, hur många syskonbarn har du?
Match igen? Är ni mitt inne i säsongen?
Jag ska ut med min kille ikväll, sen är det mest plugga & match för hans del på torsdag så då ska vi göra en liten fotbollsfru resa jag & en annan tjej till Malmö. Blir kul.

2008-05-20 @ 12:06:01
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0