A-lagsmatch idag

Ledsen för dålig uppdatering men det har inte hänt så mycket heller..
Eller lite hände igår...var dubbelmort i vallentuna...det har ni säkert hört på nyheterna..
Annars så har jag roat mig med att arbeta å ståt i..
Börjar nog bli förkyld också...hadelite ont i halsen när jag vaknade, har haften underbar blåsa i munnen och det brukar jag få innan jag blir förkyld...ögonen känns lite irriterande också...men får vila när jag väl får tid.


Idag är det först arbete i 4 timmar sen är det dags för A-lagsmatch....
Vi möter Rånäs idag och dom ligger delad förstaplats med oss...å självklart kommer vi vinna =)
Finns en tjej i det lagen som ser ut som en kille, låter lite som en kille, hon har även bettskena när hon spela...hon är duktig...men hon skrämmer mig inte...hon får inte skjuta mål på mig inte..

Nej nu måste jag byta om å packa  väskan.

ha en superbra dag
pussar


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas på det!
Okej, vad jobbar du med?
Vad bra, jag skulle behöva jobba med.

2008-05-04 @ 09:40:05
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: sandra

Svar; vad tråkigt.
Okej, det är ju inte helt fel. Klart det är en bra början, alla jobb är ju bra. Just nu jobbar jag extra som servetris, i framtiden har jag ingen aning om jag ska vara ärlig.

2008-05-05 @ 21:01:42
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0