6 dagar och 9 timmar

Hej hej hallå....

Idag har det varit otroligt fint väder.
Jag jobbade dessvärre till större delen utav dagen.
Men när jag kom hem bytte jag snabbt om till bikini och la mig vid poolen.
Fick inte sola så länge för mamma kom hem å ville ha skjuts till centrum, hon skulle iväg.
Jag å Frida tog en sväng till Tonan å gav henne en studentpresent...Hoppas hon blir glad när hon öppnar den i morgon.

Jag såg för den delen ett studentflak idag och jag ville bara tillbaka.
Det var ett år sen jag tog studenten men det känns som en evighet.

Nu är det bara 6 dagar och 9 timmar kvar tills planet går. Med andra ord 153 timmar.
På ett sätt känner jag panik men jag är ändå ganska lugn.
I morgon ska garderoben rensas så att jag vet exakt vad jag har och inte har.

Nu ska jag se lite på Sex and the City...

Pussar på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0