Två äggulor

Nu har påskhelgen flugit förbi...
Torsdagen så var mina mor å farföräldrar här och åt lite middag.
Fredagen så jobbade jag först sen åkte jag till Frida och pysslade lite.
Lördagen åkte vi iväg på påskmiddag...det konstiga under den kvällen var att det var två stycken äggulor i äggen som vi åt...vi var 8 stycken som åt och alla fick två gulor.
Söndagen så jobbade jag igen. Efter jobbet bar det av hemmåt då min moster å mina bröder var här å självklart lilla Towe =)
Jag fick mitt efterlängtade påskägg på söndagen också, sen fick jag ett paket utav mormor å morfar, det avr ett jättesött troll =)

Idag har man jobbat igen...gick helt okej om jag får säga det själv.
Ska iväg på fysträning lite senare..
Har egentligen inte så stor lust men känner att jag måste å behöver.
Det är ju bra inför säsongen, man måste ha god kondition vilket jag inte har.
Å den blir ju inte bättre utav att jag sitter hemma å glor.

Sen får vi se om jag får komma till Frida efter fyspasset....frågan är om hon jobbar i morgon eller inte? :S

Nu ska jag göra mig något att äta.
ha det så bra
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0