Från målvakt till topp

Idag har man spelat en träningsmatch igen..
Först fick jag spela mittback, vilket jag tyckte inte gick så bra men gjorde mitt bästa...
Sen fick jag gå upp som forvard å det gick ganska bra om jag får säga det själv.
Brukar ju annars bara stå i målet.
Var nära på att göra några mål men kom fel vissa gånger...men det var nära för mig, jag soam alltid står på andra sidan utav planhalvan annars...

Förlåt att jag skriver om fotbollen nu, men det är min hobby å ibland blir man så glad och vill dela med sig det glada..
Eller så är det tvärt om att man blir så irriterad.

Ikväll är det melodifestivalen.
Jag å Madde ska se på det här hemma..
Ska bjuda henne på en god middag
Det blir lite avokado, räkor, tomater, vitlök m.m.

Hoppas ni får en toppenkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0