Apotekbesök

Idag har varit en helt vanlig arbetsdag.
Jag fick äran att göra Icaorder, brödorder samt Allfruktorder.
Det är väl bara för att jag var den enda som kunde göra det utav oss två som jobbade.
Jag är ju vice eller tredje "chef" på fruktavdelningen =) känner mig stolt haha..

Efter jobbet drog jag iväg till centrum för att gå in på apoteket och köpa tabletter som förhoppningsvis ska hjälpa mig med min rethosta.
Handlade lite mat idag också.
Ikväll blir det sejfilé med lite kräftost och kräftstjärtar.
Får göra en sallad till och hoppas att det blir gott =)

Nu ska jag förbereda en doppresent till mitt syskonbarn.

Hoppas ni haft en bra dag
pussar och kramar på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0