R.I.P Razzmus

Min älskade lille katt som inte ens var ett år har dött..
Eller snarare så är det någon som har kört på honom och inte tagit reda på honom..Personen körde bara iväg å sen var det nån snäll dam som plingade på våran dörr i morse och sa att det låg en katt där å skrek å det var ju självklart Razzmus..
Han bara skrek å skrek å skrek å han ville resa på sig men bara ramlade ner.
Mor å far åkte till veterinären å det var brutet lite här å där.
Han bara led å de beslutade sig för att avliva honom, han skulle nog inte ha klarat sig ändå..

Jag som var så irriterad på honom igår..
kommer sakna hans skrik (eller ropande)
När han ropar efter att få en tofs utav mig och leka med.
När han blir extra kelig när han är hungrig, då börjar han nafsa lite i ansiktet å sen när han ska busa med en samt att han ska lägga sig på min dator när jag sitter här och skriver.
Visst du är bara en katt men det är ändå som en familjemedlem som har lämnat oss..
Jag la en tofs där du är begraven så du har något att leka med..
Kommer sakna dig vännen...
Tänker på dig
massa pussar från en sorgsen Malin

Kommentarer
Postat av: Frida

Älsklingen då..de är inte bara en katt klart de blir som en familjemedlem!

Finns här för dig

Pusse

2008-07-15 @ 17:43:12
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/
Postat av: isabell

Rip! Dem är mer än "bara" katter. Dem blir verkligen en del av ens vardag. Stora kramar på dig vännen. Himmelen är full av tofsar...

2008-07-16 @ 11:01:54
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0