Smått irriterad...

Igår fick jag äntligen träffa honom...
Åkte in till östra på kvällen...sedan tog jag mig en promenad till hans nya lägenhet..
Den ser mycket bättre ut än den gamla.
Å han har ett sovrum denna gång också.
Dör kommer jag nog vistas en del..

Hade tänkt att umgås med han hela helgen men vi får se hur det blir..
han skulle kanske ut med några andra vänner i morgon..

Men i morse började dagen ganska bra förutom att man ser att jobbet ringer..
Jag låter det ringa å sen ser jag att dom har pratat in..
Dom säger att Jessica har blivit sjuk och det är kris på jobbet...
Det var Fredrik som jobbade på frukten å han har aldrig jobbat där tidigare så han viste ju inte hur han skulle göra..
Som tur var skulle Cyle jobba så jag åkte till jobbet direkt ifrån stan och ställer upp att jobba i några timmar..
När man kommer dit letar man efter chefen för att han skulle plocka fram kläder till mig men han var inte där så jag fick leta fram en ICA tröja å sen fick jag vara nöjd...hade ändå svarta byxor på mig men hade mina stövlar också, så jag var väl extra fin på jobbet idag.
Det första chefen säger när han ser mig
"Vart har du gjort utav byxorna då?...har du glömt dom eller?"
Jag svarar: "Nej, jag kommer direkt ifrån stan och jag visste inte att jag skulle jobba"
Chefen: "Vadå, hade du glömt att du skulle jobba eller?"
Fredrik: "Men Jessica är ju sjuk och Malin kom hit istället."

Kändes inte så jättekul att ställa up att jobba extra när han ger mig en sån kommentar istället för att säga
"Vad snällt att du kunde komma och hjälpa till"
Nu känner man sig inte lika motiverad att jobba extra, chefen verkar ju ändå inte uppskatta det.
Han kunde ju ha sagt förlåt eller nåt i den stilen men icke sa Nicke..
Utan han skulle låta lite mer vänlig senare på dan...

Efter jobbet iaf...eller efter mina 4 eller 5 timmars arbete så åker jag hem först och äter, hade varken ätit frukost eller lunch. Skyndade mig med maten och sedan drog jag iväg till Mickes lägenhet där Frida var, vi skulle nämligen överraska honom, och Cyle kom lite senare också. Frida hämtade Micke medan jag hämtade Cyle å sen skynde jag och Cyle hem till Micke för att hinna dit innan Frida å Micke. Vi skulle ju överraska honom när han kom hem...men Cyle skrämde honom, men han blev så glad att se Cyle igen så det var kul.

Haft en trevlig kväll...
GRATTIS Micke...hoppas du tyckte om tallrikarna

Pussar och kramar från en lycklig samt irriterad Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0