Slutkörd med Kärringpriset

Har jobbat hela helgen å har jobbat idag..
var helt slut i morse...
Ledig i morgon vilket är skönt...sen jobbar man på onsdag å då kommer ju Cyle hem....å gud vad jag längtar..
Sista dagen nu kommer ju gå så långsamt..

Lite senare idag har jag å Frida pratats vid...å vi har en liten hemlighet..
Å ja Frida vi håller det hemligt ett tag.
Lite får man suga på den sura karamellen..

Nu sitter man å kollar på idrottsgalan...lite underhållning faktiskt...
Peter Settman är bra som programledare tycker jag...han har än så länge gjort ett bra jobb...
Han gör så att det blir lite roligare att kolla..
Undrar vem som vinner "kärringpriset"...oj förlåt menade Järringpriset...

Vi hörs i morgon..
ska sova direkt efter galan...är trött å seg just nu

Ha en toppnkväll
pussar å kramar

  Längtar tillbaka....  


Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt med lite ledighet efter en jobbig arbetsperiod. Jag har också jobbat jättemycket sista tiden och kom precis hem efter fjorton timmar på jobbet! Köpte lite fina ljus och svarta tavelramar igår på Ikea!

2008-01-14 @ 23:09:03
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Frida

å ja längtar också tillbaka i sommar blire turkiet =)
älskar dig

2008-01-15 @ 10:27:35
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

mm jag hoppas jag har pengar till de..men det ska vi nog ordna.
ska ju som sagt till USA i sommar också..

2008-01-15 @ 11:17:40
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0