sex idag!

Idag fick man börja klockan sex....fick vara glad att jag inte började klockan 5 som några andra...
Vi hade inventering idag...det gick helt okej tycker jag...jag slapp räkna så mkt, istället fick jag dra sreckkoder och trycka in hur många det var...å som tur var hade jag nån rom räknade åt mig :)
Sen fick jag börja jobba på grönt...
Jobbade utan smink idag för första gången...har fått några kommentarer bla en "nämen hur ser du ut"...hahah snällt =) fast det är Vanessa vi pratar om...hon tänker inte så mycket på vad hon säger, men jag tog inte illa upp som tur var...hon menade inget illa...hon tyckte det bara såg ut som jag har gråtit å att jag var jättetrött..men jag vet själv att jag ser mycket tröttare ut utan smink...
Men aja...ibland måste folk se min inre "skönhet" :)

Nu ska man lyckas hålla några nyårslöften också...
än så länge har det gått bra :) bara gått två dagar iofs :) men ändå :)
Jag har tyvärr en dålig ovana att bita på naglar så det ska jag sluta med å jag ska klara det i år...bara limma på lösnaglar så växer dom...å jag kan inte bita :D

Idag när man kom hem hade man fått ett kort utav Cyle...han skickade det dock för en månad sen eller så men det kom fram nu :)

Nu ska jag kolla på lite tv..
ikväll är det sista avsnittet på heroes också..

Är smått rött just nu...jobbat i 10 timmar..6-16...

Ha det toppen
pussar å kramar


Kommentarer
Postat av: Annsingen

IKEA är lovely!

2008-01-02 @ 17:54:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Helena

Hade en jättebra nyårsafton, hoppas att du också hade det. Jag jobbade på nyårsdagen, men
det var helt ok!Önskar dig också en god fortsättning!

2008-01-03 @ 11:10:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0