Jag fattar inte

Jag förstår inte hur det kan vara så här..
Just nu känns det ganska såbra efter allt som hände i fredags...men när jag väl ska sova så gråter jag mig till sömns..(men det går över efter ett tag..)
hur kommer det sig?...
Att nån man älskade kan göra e så ledsen.
Visst det händer alla, men man vill aldrig att det ska hända en själv.
Jag känner hans doft till och från...
Tycker mycket om tröjan jag fick utav honom...har den nästan varje dag =)
Han kan nog bli en bra vän, han är ju en jättesnäll kille å han vill inte såra nån...
Det är som jag, jag vill inte såra någon med flit men ibland måste man...Om man inte är kär vad ska man göra?...
Man sårar ju bara någon mer må mer om man låter tiden springa iväg istället för att ta tag i det på en gång..

Idag är det så fins väder så man vill igentligen bara vara ute...men just nu vet jag inte riktigt vad jag vill..
Känner mig lite tom..men det är nog förståligt...

Nej usch...det är nog tråkigt för er att läsa min blogg just nu när jag bara skriver om att det är så synd om mig m.m.
Men det som har hänt händer ju alla...å om något tråkigt har hänt mig vill jag bara skriva ner det för då brukar dte kännas bättre...Kanske fler som känner som jag?

Nu sitter jag bara och väntar på att Frida ska sluta så jag får åka och träffa henne...
Men hoppas ni alla andra har det toppen...
Livet är en gåta, älska glömma å förlåta...
Glöm inte de...
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0