Helg, fast inte för mig

Ja som sagt, idag börjar helgen,
Jag ska jobba jobba å jobba i helgen..
Min äldsta bror fyller år i morgon så det blir väl att gratulera honom lite snabt efter jobbet.

Nu orkar jag inte vänta längre på att Cyle ska komma tillbaka.
Visst bara 5 dagar kvar men so what?....
Han har ju varit hemma med sin familj och så, så jag förstör honom också.
Han kommer ju inte träffa dom förns om ett halvår igen eller något sånt.
Om inte hans familj kommer hit i April vilket jag hoppas.

Jag har tänt att åka till USA i juni/juli...
Hade tänkt att kanske vara där i nån månad kanske.
Men om det nu visar sig att Cyle ska jobba där nån gång..vad ska jag då göra?
Strosa runt i USA å låtsas att jag hittar?
Någon som har tips på vad man kan göra?

Iofs så är det ett bra tag dit.

Nu måste jag göra mig iordning..
ska dra vidare till jobbet
Börjar jobba om 40 min

Ha en toppendag
Massa pussar

Kommentarer
Postat av: Elin

God morgon! Planer för dagen?

2008-01-11 @ 09:53:58
Postat av: k

plugga? :) Ta en kortare kurs

2008-01-11 @ 20:11:06
Postat av: Malin

K: jo det är sant men vet inte vad jag vill plugga än

2008-01-11 @ 21:07:10
URL: http://GranaQueen.blogg.se
Postat av: Malin

Elin:
Denna dag har det blivit jobb å sen åkt hem å kollat på tv..

2008-01-11 @ 21:07:45
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0