Fy satan vad skönt

Jag måste bara säga att det var så himla skönt att vara ledig idag..
jag kände verkligen att det behövdes...så skönt att sova ut å så på morgonen...

Idag har jag å mamma varit vid Liljeholmen å hälsat på min kusin när hon jobbade..
Mamma skulle pröva nya glasögon å dom var läckra...snygga Dior-glasögon kommer hon att ha på sig sen...

Sen tog vi en sväng genom Sollentuna å köpte Thaimat till kvällen..
Jag hade velat köpt Häggen-Dasz glass men det visade sig att dom inte hade den jag ville ha..
jag kommer inte ihåg i vilken affär jag köpte den...Det är iaf med mango och passionsfrukt...den var ju så god.

I morgon kommer Cyle tillbaka..=)
bara dryga 22 timmar kvar till planet kommer...
men det är 23 timmar kvar tills jag slutar...
Sen är det abra hem å byta om lite å sen åka in till stan =)

Kanske tittar förbi här inne en gång till ikväll men vi får se..
Ha det toppen
pussar å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0