Update

Helgen måste ju skrivas om...

Fredag:
Jobb och sen blev det en lugn kväll med mammi framför tv:n..

Lördag:
Jobbade tidigt på morgonen, senare på kvällen blev det utgång, vilket man inte har gjort på ett tag..
Vi hade iaf kul tycker jag =)
Dock var det inte den bästa musiken men men det är bara att dansa å le =)

Söndag:
Först kom man hem tidigt på morgonen.. ca 03:30....började jobba 10...så jag sov väl i 4-5 timmar..
var helt död på morgonen. Jobbet gick delvis bra...fixade tobaksskåpet...det tog mig ett tag, är inte så van att fixa det skåpet..men jag fick räkna allt för det stod fel i datorn sen fick jag gå ut och fylla på...men som sagt det tog ett tag =)
Efter jobbet blev det träning i nya ekebyhallen...det var kul...det känns lite fräschare där än hjälmsta..
Å sen kom men hem runt 21:15 och då fick man sin middag =)




Idag står det arbete på min lilla lista...
efter arbetet ska man hem och bara ta det lugnt...kanske sola lite =)
Men nu måstejag gör amig iordning för arbetet...
ha en toppendag
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0