Sista inlägget

Nej nu ska jag nog sova...
Finns inte så mycket mer att göra för dagen..
Om jag ska kolla på tv kan jag lika gärna kolla i min säng..
Sen var det inte många man ville prata med på datorn heller så varför sitta här och uggla...
Så detta får bli mitt sista inlägg för kvällen...

Kommer givetvis skriva mer i morgon...
Återstår att se vad som händer i morgon också..
Någon som har nån idé på vad jag kan göra?
Visst är det skönt att vara ledig, men man har ju inte så mycket att göra..
Kanske ska åka å shoppa lite nu..lär ju inte vara så mycket folk ute eftersom det är sista helgen innan löning..
Men vi får se...inte så kul att åka själv heller..
Men jag får väl sova på saken så får vi se..

Hoppas ni haft en bra dag
Pussar och kramar



image84 älskar dig

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!

2008-02-21 @ 23:28:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0