Mardröm, ryser

Sitter framför tv:n med Razzmus...
Jag kollar på deal or no deal...jag sitter å ryser...
Han som är där har två väskor kvar...å han har dom tre högsta beloppen kvar...
Hur lyckas man?....
Jag hoppas han får kör så att han har 5 miljonarn i sin väska...så att han kör ända till sista väskan...
eller så tar han det som banken erbjudernu...
hoppas, hoopas, hoppas...det har ju gått bra hittils...så det kan ju fortsätta...

Razzmus ligger som sagt här bredvid mig och drömmer lite mardrömmar...
Man ser honom ligga och sparka titt som sätt...han är så söt =)

Nu ska jag fortsätta kolla...för nu är pausen slut
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej hopp jag måste fråga,vad fick han på deal or no deal, jag va tvungen att dra innan jag hann kolla klart =) kraaam

2008-02-29 @ 07:25:40
URL: http://emiliasmamma.blogg.se
Postat av: malin

han tog sin väska med 2.500 000, sen fick han ett bud på 2.500 000 å det tog han...å i hans väska var det 1.000 000...så han gjorde rätt...=)

2008-02-29 @ 18:28:28
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0