Idag smäller det

Hej gott folk...
Idag är det fredag och snart blir det helg...
ska bli skönt att ta det lite lugnt..
Men först ska jag jobba 7-16...kommer säkert vara nån som frågar om jag kan jobba till 17 istället..men vi får se hur det blir med den saken..

Men nu måste jag göra mig iordning för att gå till jobbet.
Sen i eftermiddag/kväll så blir det förhoppningsvis en fredagsfräckis =)
Har varit lite dålig på den fronten men det ska vi försöka ändra på...

Någon som kanske har förslag på vad jag kan göra sen när mina fredagsfräckisar tar slut?
Eller ska jag göra något skoj nån annan veckodag?..

Ni får gärna ge förslag på hur min blogg kan bli roligare att läsa..

kramar på er där ute

Kommentarer
Postat av: cicci

Hihi tack jag fick hjälp att din snälla arbetskamrat
hade aldrig klarat det själv jag e ju iq badboll när det kommer till datorer hihi kraaam

2008-02-01 @ 08:31:04
URL: http://emiliasmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0