Har man lovat så har man

Nu kommer en fredagsfräckis...
får se om ni gillar den...

En bonde var sugen på att köpa en uppblåsbar dock, men var för blyg för att göra det själv, så han frågade brevbäraren om han inte kunde köpa en åt honom.

- Ja, visstkan jag göra det, svarade brevbäraren

När han köpt dockan tänkte han, jag kan väl sätta på dockan en gång innan jag lämnar den till bonden, så han gav dockan en rejäl omgång.
Dagen efter gav han dockan till bonden som blev glad och tackade så mycket för hjälpen. Ett par veckor senare träffdes de igen och brevbäraren frågade då om han var nöjd med dockan.
Bonden svarade:

- Jag är jättenöjd, det är otroligt hur levande de kan göra dem nu för tiden, jag har redan fått en könssjukdon!


Kanske inte så jätterolig...men det var en utav mina fredagsfräckisar..
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Älskling

Hihi sådär lagom skratt roligt=)
Älsk

2008-02-01 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0