En till...

Två bröst satt och beklagade sig i sommarvärmen.
Det ena sa:

- Fy, vad det är tråkigt att sitta här instängd - trångt, varmt och svettigt. Ibland ska man vara platt, ibland spetsig och ibland ska man hänga löst. Tänk om man kunde få vara i det fria....

En snopp råkade höra konversationen och lade sig i samtalet och sa:

- Vad har ni att klaga över, ni har ju i alla fall lite variation i tillvaron. Tänk på hur jag har det istället, snacka om trångt och svettigt, och jag får aldrig hänga fritt.
Enda gånge jag blir utsläppt är när de drar på en regnrock öer huvudet på mig och låter mig åka tunnel tills jag spyr.

Visst är jag givmild..
nu ska jag snart äta...
men ni får ha det så rba..
skriver nog inget mer ikväll för jag ska till familjen 2 efter maten
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0