en evighet

Idag har man jobbat...
fick ont i huvudet i slutet på dan men det blev bättre efter en huvudvärkstablett...


Efter jobbet åkte man hem och la sig framför tv...
men självklart somnade jag...å precis innan jag somnar till så får jag några ryck å vaknar lite lätt :)


Nu kollar man på Anna Pihl...har inte följt det ifrån början..men tycker det är gansak intressant ändå =)
Under tiden jag kollar på tv så håller jag på med ett spel som Micke har visat mig..
det är ett evighetsspel men man ger lätt upp..
just nu håller jag på med en grej med tabasco på bilden å så är det några starka oljor...
Jag ska finna användarnamnet samt lösenordet..
Hmm ingen i våran familj kommer på det...behöver lite mer ledtrådar =)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv..
ha det bra
puss å kram


Kommentarer
Postat av: michael

oj, den är svår men. Ledtråd: Gruppnamn..

2008-02-26 @ 19:37:25
Postat av: malin

okej tack Micke...då ska vi se om vi kommer på =)

2008-02-27 @ 06:35:31
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0