Dom ringer snart...

Nu sitter man på spänn att jobbet ska ringa..
Fick nyligen reda på att Jessica inte jobbar varken i morgon eller på fredag för hon känner sig sämre nu..
Hon börjar eller är med andra ord sjuk..
I morgon har dom förhoppningsvis hittat nån eller så får Vanessa jobba ensam till 15...eller så kanske nån kommer en stund och hälper henne...
På fredag så vet jag inte vad som händer...hoppas bara att dom inte ringer mig..
jag ahr tyvärr svårt att säga nej..
men Nu ska jag lyckas...jag behöver bara ledig..

Men vi får sitta här och vänta på om jobbet ringer...
Hoppas inte.. =)

Ha det toppen
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Katta

Titta vad jag hitta http://www.youtube.com/watch?v=kjIYUMKQBUA

Du har säkert redan sett klippet..

2008-02-20 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0