Den stora frågan

Job jobb och åter igen jobb...
Idag har man jobbat för fullt.
Efter jobber blev det hem till tv:n och sedan blev det let's dance..
Blev erbjuden att gå ut ikväll men jag kände att det blev lite jobbigt..
Börjar klockan 07:00 i morgon bitti och om jag ska ut ikväll lär ja vara död i morgon..
Så i morgon blir det utgång förhoppningsvis..
Börjar ladda inför det nu...undrar bara vad jag ska ha på mig...det är alltid den stora frågan...
Men det blir säkert som vanligt...jag tar bara nåt plagg å sen får jag gå med det hela kvällen och partaya loss..

Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen..
Hoppas bara att man kan sova..

Ha en toppenkväll..
pussar å kramar Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0