Blev ingen konsert

Skulle ju som sagt sett Adam Tensta å Akon ikväll men det blev inte så..
Skulle åkt med brorsan men det blev lite för stressigt...hade inte tillräckligt med tid...
Men men det blir väl nån annan gång kanske..

Ska väl åka och kolla på träning ikväll istället...
Någon som vet hur man lättare blir av med smärta i ljumsken?
Pappa säger att man ska stretcha eller rättare sagt bara tänja på den lite å min bror säger att man inte ska stretcha..hmm...Jag tror att man ska tänja lite på den...
Men det får bli vilodag idag å sen får man träna på söndag igen..

Hoppas ni andra får en bra kväll
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: michael

Jag som precis skulle skriva så avensjuk jag var för du skulle på akon konsert :)
jaja, hoppas allt är bra iallfall.

2008-02-21 @ 23:04:02
Postat av: malin

hehe...mm var en gratis konsert men blev tyvärr ingen..får bli nån annan gång

2008-02-21 @ 23:14:28
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0