hej hej hallå

Nu har julen sprungit förbi, nu väntar vi på det nya året.
Jaghar spelat NIKE cup och vi har gått vidare till åttondelsfinal.
På den matchen ska jag nog ta med mig kameran så man kanske kan lägg aupp lite bilder :)

Frida har fyllt 20 och det firades med Party =)
Hände ett och annat..."Inget party utan spya" som frida sa.
det var inte jag om ni tror det.

Nyår kommer att firas med två av mina kusiner, min ena kusins sambo och min ena bror.
Kanske att en vän fäljer medmen vi får se.
Kommer spelas spel och ha hur kul som helst.

Hoppas att ni får en bra nyår.
Vad ska ni göra?

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

jag ska fira med mina två kusiner, min syster och hennes blivande man och eventuellt en kille från Norrköping..

ha ha!

2008-12-30 @ 19:28:01
URL: http://madze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0