Snart är det slut

Semestern lider mot sitt slut :(
Har hunnit med lite saker ändå.
Idag har jag t.ex flyttat ut mina sängkläder samt tv till min lilla friggebod som står på tomten.
Har rena lakan, nya tapeter å nytt golv, nya möbler så jag borde sova gott där inne inatt.

Nu måste jag försöka byta lite tider så jag kan vara ledig vecka 46 =)
Jag vill bara komma iväg.
Man har ju missat hela sommaren pga att man har jobbat.
Så Frida nu ska vi minsann åka, dessvärre jobbar jag helg denna vecka men det går ju att lösa =)

Idag har man tränat också, jag har längtat, fick stå i mål på träningen men jagvar taggad på att spela ute, det är nog bara för att jag får spela ute på söndag som jag inte gjort på länge.
Hoppas konditionen håller :P
Om vi vinner den matchen så är det klart för oss att gå upp till divition 4 fst vi har 3 matcher kvar, Vi leder med 10 poäng från dom som ligger tvåa å vi möter dom som ligger tvåa på söndag, dom har dock en mindre match spelad men vi har räknat ut att om vi vinner på söndag vinner vi serien =)
Vi letar just nu guldtröjor men et hittade vi inga, får köpa guldhattar å ev guldskor hehe =)
Sen ska vi fira lite mer som att gå på spa kanske =)

Hoppa ni haft en bra dag
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0