Kyrklig

Denna helg har jag vistas ganska mycket i kyrkan.
Igår var jag på bröllop vilket var mycket fint och riktigt trevligt.
Dansade loss på dansgolvet med både unga och äldre.
Innan bröllopet åkte ajg iäg till make up store och blev fin (eller finare)

Idag har jag varit på konfirmation. Det var våran lilla Amanda som konfirmerades.
Missade tyvärr igår när hon sjöng men eftersom min bror var där också så hade han spelat in så jag får se när hon sjöng.
Idag var det bara en kort vistelse i kyrkan, Det var en högmässa å sen var det inte så mycket mer.

Åkte sedan vidare till min ena kusin som fylller år i morgon men grattade henne idag.
Hennes syster fyller år i morgon också så i morgon åker vi vidare till henne..
Skiljer 10 år mellan dom (den yngsta samt den äldsta)

Hoppas ni andra haft en bra helg
många kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men då kör vi på nästa måndag då, i Jokkmokk? ;)



Nej det är lättare sagt än gjort det där. Dessa nedrans killar alltså!

Allt är bra, lite seg bara & en sur sambo men det är helt okej. Hur är det med dig då?

Pussar & Kramar

2008-08-17 @ 23:23:47
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo dem är ju det, man hänger inte alltid med i svängarna.

Vi får hoppas på det för börjar blir trött på honom.

Usch, låter ju inte bra. Det får du göra, så du slipper ha ont!

Puss&kram

2008-08-18 @ 12:38:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi jag ska varna honom för det :)

Okej du får hålla mig uppdaterad. var väl inte längesedan du hade ont i halsen sist?

Tack detsamma gumman.

Puss&kram

2008-08-18 @ 18:04:16
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0