Grattis

Idag fyller min bror år och måste bara säga grattis =)
Han är 5 år och 9 månader äldre än mig.
Han fick sidenlakan utav mig samt två knep och knåp grejer, Det är typ som att man ska få ut ringen eller nåt sånt, men nu ska han försöka lyckas ta isär delarna men det är nästan omöjligt.

Kom nyss hem från bror också.
Nu sitter jag i soffan med katten som vill bli klappad.
Hon kelar med datorn just nu =)

I morgon är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske ska ta det lugnt för en gångs skull..
Bara njuta utav att vara ledig =)
Hoppas ni haft en bra dag
pussar å kramar

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50412

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till din bror :)

Ja precis man får vara glad för det lilla även om våra killar hade mååånga chanser & BP hade väl den dom gjorde mål på. Men fotboll handlar om att näta så det är väl inte så mycket att snacka om.

Folk hade jublat om du och jag tog över världen!!

Allt är bra med mig :) Hur är det själv då sötis?

Puss&Kram

2008-08-12 @ 01:01:59
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är ju så, då blir man inte nöjd med en poäng även om man borde vara det!!

Jo det är klart, vart ska vi börja då?



Usch vad tråkigt. Du får krya på dig! Men vilken kille, hans förlust tycker jag. Jadå det finns många andra fina killar där ute.

Puss &Kram

2008-08-12 @ 14:27:44
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0